Tjingeling

Frida, svaret på dina frågor.
Ja det är dig jag menar :) Behöver faktist lite hjälp för att snygga till min blogg. Det blir ju roligare att blogga då med :) Och jag lovar att jag ska försöka skriva varje dag. :) Hehe..

Idag har det vart en helt vanlig dag, nästan. Satt och prata med min lärare, ligger rätt risigt till i skolan nu. Skärpning Josefine. Brandlarmet gick även idag, alltid lika roligt :) När jag kom hem så städa jag mitt rum lite, sen åkte jag ut på en sväng med emelie. Och nu är jag hemma igen :) ska nog plocka undan lite till tror jag, får ju kanske besök i helgen :) Trevligt trevligt xD Men nu får jag sätta fart innan klockan blir för mycket. Ha en trevlig kväll :)
Puss&Kram / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0