Söndag!

HejsanSvejsan.
Jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva, men jag ska bli bättre på det. Men just nu har jag inte haft tid till det. Det händer rätt så mycket just nu.
Helgen har varit ganska lugn, var i GBG i fredags och träffa lite folk. Var hemma runt 4 tiden. Igår så va jag först på en överraskningfest för Antonia sen stack vi till Emelie en stund. Sedan så gick vi alla till Grand, hade inte så kul men så är det ibland.
Idag har det inte hänt så mkt. Sov hos Emelie som vanligt så har vart härhela dagen. Var hemma en sväng och duscha och hämta datorn. Ska ju sova här inatt igen :) hehe.. Men  nu så ska jag och Emelie tvätta, sen så blir det till att ta en cigg också :) Hörs senare..
Puss&Kram, Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0