Lite mer om helgen :)

Har vart upptagen hela helgen, så har inte kunnat skriva så mycket. Men kan skriva lite nu. I fredags så var jag i skolan som vanligt. Hade ej någon kund på ansiktsvården så det blev håltimma. Klockan 2 hade jag omprov i massage, om jag ändå hade pluggat från första början hade jag fått 1p från MVG. Efter provet så massera jag ems, hon va min lilla försöks kanin :) Hon tyckte om det iaf :) När jag masserat klart så åkte vi hem till FBG. Var hemma en liten stund sen åkte jag ut igen. Träffa ems och hennes lillebror emil. Åt pizza å så :) Sen åkte vi till huset i Långås( emelie har flyttat dit *sad* ). Målade lite och så, sen åkte vi in till stan och gjorde iordning oss sen drack lite lite. Stack iväg till hjortsberg och träffa lite folk. Sen fick vi åka hem igen.. Hehe.. kvällen var okej. På lördags morgonen blev man väckt vid 8, då var det bara till att börja packa. Sen åkte vi till huset och börja måla. Var där en stor del av dagen. På kvällen åkte jag och ems in till stan, sov i lägenheten en sista gång. Fanns inte så mkt att göra där för det var bara ems säng som stod kvar :) hehe, men vi flumma lite som vanligt :) På söndagen blev vi väckta vid 12. då började vi bära ner saker från vinden. Sen åkte vi och åt lite sen till huset. Började måla igen. Sen åkte vi hem till mig och sov :) Och idag gick vi upp sent, åt lite frukost sen åkte vi till varberg. Var på sjukhuset och träffa min handledare. Hon verkar vara jätte trevlig, så jag kommer nog att ha det bra på min praktik :) Efter det åkte vi till stan, emelie skulle ha teori och jag stack hem och kolla på de nya avsnitten av Andra Avenyn, sen hämta jag henne och då åkte vi till huset och åt lite mat :) Och nu sitter jag hemma. Ska nog snart lägga mig och sova, är lite trött :) hehe. Måla imorgon efter skolan. Är ju inte klara en. Ska målas 2 väggar :) Men men. Har iaf haft en hel skön helg. Man kan ha roligt med målarfärg :)
NattiNatti / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0