Godmorgon..

Jag har så otroligt tråkigt, väntar på att klockan ska bli halv 12 så jag kan åka till skolan. Men klockan är snart bara 8, jätte tråk. Tänkte att jag skulle fixa till min blogg, men fattar inget. Och så orka jag inte heller :/ Känner mig inte så bra idag. Saknar Sesse & Jonathanfruktansvärt mycket. Vet inte ens om jag hinner träffa dom innan dom flyttar :( Känns förjävligt. Ska se vad jag kan göra. Åker nog till Svenljunga för att träffa dom. Hade vart underbart :) Nej, nu ska jag göra lite frukost och sätta på en film tror jag. Så har man ngt att göra innan skolan börjar. Ha en fint dag!
Puss / Josefine

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Du överlever ;) Du har ju mig (A)

2008-10-14 @ 09:23:41
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0