Bortrest!

Hejsan allesammans. Får väl börja med att säga att jag har inte vart hemma sen i torsdags, det är därför jag ej skrivit eller lagt upp något recept :) Men nu är jag hemma igen. Sen så kan jag svara på frågorna jag fått..

Några undra vart jag pluggar. Jag pluggar fortfarande på gymnasiet. Går sista året på omvårdnads linjen. Och det talet jag skulle göra var Muntliga Nationella i Svenska B, Och talet gick bra tyckte jag :) Hehe.
Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, men ska bara säga Tack till Frida :)

Måste även säga att det är kul att få så "många" kommentarer :) Kul att ni läser.
Ha en fin dag / Josefine

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Varsegod, de va så lite så ;)

2008-10-27 @ 17:53:22
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0