Veckan..

Veckan har gått fort, och det har inte hänt så himla mycket. Har vart på praktiken, vart i skolan, göteborg m.m Kan säga att resan till göteborg var riktigt tråkig. Satt hela dagen och lyssna på folk som prata om hjärtat, visst det var lärorikt. Men i längden var det jätte tråkigt. Vissa röster var verkligen sövande :P haha. Både jag och Emma somnade rätt så gött :) Haha. Drack rätt mkt kaffe också, och jag dricker inte kaffe ^^ hehe. Gjorde verkligen allt för att hålla mig vaken :) Men vi hade kul. På praktiken har det inte hänt så mkt, det vanliga. Ta hand om de sjuka, städa, bädda och lite sånt. Har iof sett en död människa. Och har vart nere på röntgen och gjort så jag kan få vara där en heldag. Kommer nog bli ganska roligt :) Igår var jag ledig, så då var jag med Emelie & Agge. Emelie körde med körskolan och jag & Agge följde med. Sen träffa vi även Nela. Åt lite och så. Sen åkte jag, Agge och Mamma och kolla på bil till mig. Det slutade med att vi köpte den :) Hehe. Dom ringde innan, får bilen på tisdag :D Härligt. Så nu ska man sluta röka också. Idag var jag inte på praktiken, vart i skolan hela dagen. Vart roligt faktist :) Nu ska jag verkligen försöka bli bättre på att blogga, ska nog ändra min design lite också. Iaf göra en ny header. Sen får väl Frida hjälpa mig med att sätta in den, om jag inte lyckas själv. Och det här med recepten, det går inget bra alls. Hittar verkligen inga roliga recept. Får börja blogga om något annat roligt istället. Får se vad det blir, ge gärna förslag :) Men men, imorgon börjar det rökfria livet :) hehe.. Ska även till praktien imorgon, och så ska jag på 50-års kalas :) Hehe. Detta var allt för mig för stunden :) Ha en bra fredag!
Kramiiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0