Tjohoo!

Linda, du är nog den enda som läser :) haha..
Men om jag börjar skriva lite mer intressanta saker kanske det är folk som vill läsa ^^ Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

I helgen så var älsk här, och jag ska dit nu i helgen. Myspys ^^ Det är jätte jobbigt att bo så långt bort ifrån varann, saknaden är stor på vardagarna. Men imorgon är det ju redan fredag, så då ses vi ju :)

Jag har kommit på att jag är väldigt dålig på att skriva i min blogg, ska försöka bli bättre. Och dom här recepten, dom är tråkiga. Hittar inga goda :( Massa konstigheter i dom ju, dålig bok. Nej, nu måste jag göra mig iordning. Praktik snart ju. Jag KANSKE skriver några rader när jag kommer hem ikväll. Annars kan jag skriva imorgon när jag sitter på tåget., Älsk gjorde så jag fick internet under hela resan :) Hehe. Bara för att resan ska bli lite roligare :D hehe.. Men nu måste jag sluta skriva. Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

var bor den här Älsk ;p :)

2008-11-13 @ 11:58:00
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0