Nu vart lovet slut :(

Har haft en helt underbart rolig vecka, önskar att jag alltid hade lov :) I måndags så var jag och Agge hemma hos Mira i några timmar. Vi åt glass, mat och löste korsord. Jätte trevligt hade vi :) Och i tisdags åkte jag och Agge till Norrköping, träffade sötaste där :) Mys pys i 2 dagar :D Åkte hem på torsdag, åkte direkt till Emelie. Lekt med henne tills idag :) Har festat lite, busat, slagit varann ^^ och bara tagit det lugnt. Vart hur underbart som helst :) Nu sitter man och pratar me söt ^^ Och med Sesse, hon flyttar till Island på lördag. Kommer sakna henne och Jonathan så fruktansvärt mkt :( Jobbigt när en av mina bästa vänner ska flytta till ett annat land :( Sesse, jag älskar dig!

Imorgon börjar jag min praktik på sjukhuset. Kommer verkligen bli en upplevelse :) Är bara lite nervös. Men det går över :)Nu vet jag faktist inte mer vad jag ska skriva, ska leta upp ett nytt recept som Linda ska få :)  Ska försöka hålla er uppdaterade nu framöver. :) Ha det fint!
Sov gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

:D

2008-11-04 @ 10:09:26
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0