Lucia!

Ja, nu är det dags att rösta på falkenbergs lucia. Det tycker jag ni som inte bor i Falkenberg kan göra. Gå in här: http://www.hn.se/lucia/lucia_fbg/index.php?m=2 och rösta på nr.1 Antonia Jongsma :) Hon ska lätt vinna :) hehe.

Dagen idag har vart lugn. Var i skolan med Antonia, hade våran idrottslektion idag. Gick åt helvete om jag ska vara ärlig. Trodde att vi var mer förberedda än vad vi va, Men så är det ibland. Efter lektionen gick vi och åt, sen blev det skolsyster :) Alltid trevligt att prata med henne :) Vid 12 körde jag Antonia till sjukhuset, hon skulle börja "jobba" då. Sen åkte jag hem. Pratade med Söt en stund, sen träffa jag ems och Agge! åt lite gott sen åkte man hem igen. Har vart hemma sen dess. Nu väntar jag på att Söt ska komma hem från tattueraren så man kan prata lite :) Snart är det ju fredag, och då ses vi igen :) lääängtar som bara den. Men nu ska jag snart sova. Praktik imorgon, så upp vid 5.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0